فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک

فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک

بهرام پروهان

فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک مورد استقبال قرار گرفته است چرا که سيستم پنجره دوجداره ترمال بريک به دليل داشتن لاستيك پلي آميد مابين جدار داخلي و خارجي پروفيل كه توسط ماشين آلات پانچ ميگردد امكان نفوذ گرما، سرما ولرزش را به صفر می رساند. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر  مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند.  مراقب باشید که منبع تولید و یا ورود حشرات به خانه در داخل خانه نباشد.منفذهای دیوار،چهارچوب های در و چاه های توالت محل ورود و زندگی حشرات می باشد که می توان برای آنها از در پوشهای مخصوص استفاده کرد و منفذ دیوار و در را ببندید. توری ویژه درب و پنجره دوجداره UPVC از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.
فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک : ما می توانیم از این توری ها در انواع مختلف درب و پنجره استفاده کنیم از جمله درب و پنجره های دو و سه جداره آلومینیوم ترمال بریک که عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

پنجره آلمینیومی ترمال بریک


مراقبت و فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک
هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید.اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید. از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره UPVC، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت برای فروش توری پنجره دوجداره ترمال بریک همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: